تضمین اصالت کالا در دات لند

دات لند تمامی محصولات ارائه شده در سایت را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده و یا وارد کننده دریافت نموده و به مشتریان عزیز عرضه می کند. دات لند اصالت کالا، قیمت تمام شده و تاریخ انقضای تمام محصولات موجود در سایت را برای خریداران تضمین می کند.

ضمانت دریافت کالایی سالم و بدون عیب و نقص

در صورتی که کالا یا بسته بندی در فرآیند ارسال دچار مشکل یا مخدوشی باشد تا ۷ روز بعد از تحویل امکان باز پس گرفتن و مرجوعی آن توسط دات لند وجود دارد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل و مخدوشی لازم است حداکثر تا مدت ۷ روز پس از دریافت مرسوله، با پشتیبانی سایت دات لند تماس گرفته تا در اسرع وقت موضوع توسط تیم پشتیبانی سایت بررسی و اقدامات لازم انجام گیرد.

شرایط مرجوعی کالا

به دلیل مقررات و ضوابط بهداشتی در دات لند امکان بازگشت کالا به دلایلی گوناگون مثل عدم رضایت از رنگ، بو یا کیفیت محصول وجود ندارد. مرجوعی کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری انجام می گردد که پلمپ داشته باشد و یا از محصول استفاده نشده باشد که در این صورت هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری است. همچنین در صورت وجود مغایرت محصول ارسالی با سایت یا اشتباه در ارسال کالا توسط دات لند، حداکثر تا مدت زمان ۷ روز با پشتیبانی سایت تماس برقرار کنید.

تضمین تطابق کالای دریافتی با سایت

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس، خصوصیات، توضیحات و نحوه مصرف عنوان شده است. ما در دات لند تضمین می کنیم کالایی که به دست شما می رسد از هر لحاظ دقیقا همان کالایی است که در سایت مشاهده و انتخاب کرده اید. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در این خصوص، کالا از شما بازپس گرفته می شود و همه هزینه ها شامل هزینه کالا، هزینه ارسال و مرجوعی آن به مشتری برگردانده می شود.

ارسال سفارشات

نحوه و زمانبندی ارسال سفارشات در تهران

  • زمان دریافت سفارش با پست پیشتاز (۳ الی ۷ روز کاری)
  • زمان دریافت سفارش با پیک ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از ثبت سفارش (صبح از ساعت ۹ الی ۱۵ و عصر از ساعت ۱۵ الی ۲۱)

پیگیری مرسوله ارسالی با پست پیشتاز

اگر کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست کد رهگیری مرسوله پستی برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید با مراجعه به سایت شرکت ملی پست ایران به نشانی post.ir از آخرین وضعیت بسته پستی خود مطلع شوید. در صورت عدم دریافت پیامک حاوی کدرهگیری مرسوله پستی لازم است تا با پشتیبانی سایت دات لند تماس حاصل فرمایید.

حذف، اضافه و تغییر کالا در سفارش ثبت شده

امکان تغییر، حذف و یا اضافه کردن کالا بعد از ثبت سفارش در سایت وجود ندارد. اما کاربر می تواند حداکثر بعد از ۱۰ ساعت از ثبت سفارش در سایت با پشتیبانی دات لند تماس گرفته و در صورت امکان تغییرات مورد نظر را در سبد سفارش خود ایجاد نمایید.

نحوه تغییر تاریخ ارسال و یا آدرس مقصد

برای اعمال تغییر در تاریخ و یا آدرس دریافت کننده سفارش می بایست حداکثر تا مدت زمان ۱۰ ساعت پس از ثبت سفارش در سایت، با پشتیبانی سایت تماس برقرار نمایید و موارد مد نظر را با کارشناسان پشتیبانی مطرح کنید.

در شرایطی که نمی توانید در زمان مقرر در آدرس ثبت شده جهت دریافت سفارش خود حضور داشته باشید می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب نمایید:

  • مرسوله مجددا برای کاربر ارسال می گردد که در این مورد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری عزیز است.
  • به درخواست مشتری سفارش لغو و مرسوله مرجوع می گردد. در این حالت فقط مبلغ کالا به مشتری مرجوع می شود. در صورتی که مبلغ سفارش بالای ۳۵۰ هزار تومان بوده باشد، مبلغ مرجوعی پس از کسر هزینه ارسال به مشتری عودت داده می شود.